top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תChen Raziel

SWISHWISH15 רצועות אימון לספורט

להתנגד לעובדה שישנו אביזר כושר נוח, יעיל ונגיש? זו אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות טובה יותר: להתנסות בו וליהנות מהתועלות שלו! אם הגעתם עד לכאן, אתם לבטח מחפשים סט גומיות התנגדות לאימונים! כידוע, רצועות האימון מאפשרות לכם לבצע מנעד רחב של תרגילים, הנשענים כולם על פעולת התנגדות. אם טרם התנגדתם לרצועות, הגיע הזמן שתכירו אותן מקרוב!


גומיות התנגדות SWISHWISH15


הוא מוצר מתחום הקור ((CORE פילטיס ומיוצר מגומיות התנגדות ידיות אחיזה ליידים ופלטות החלקה לרגליים , האינטגרציה בין כול האביזרים האלה יצרה מוצר סופר-אל מוצר סופר מוצלח עם מגוון תרגילים אין סופי שעובד על כול שרירי הגוף לכול הגילאים,המוצר חדשני פרי פיתוח מקורי של מירב רזיאל, מאמנת ומומחית לאימוני core, בעלת וותק של מעל 20 שנה.


מחקרים מראים שההשפעה של אימון כוח בין היתר מושפעת מפעילות של מערכת העצבים, וכיוון שאימון באמצעות גומייה משחק הרבה עם רמת הקושי (עם התנגדות משתנה), מערכת העצבים יותר מגורה ובתגובה השרירים עובדים טוב יותר.


המוצר נולד בתקופת הקורונה מתוך הבנה עמוקה של המתאמנים והצורך להעניק להם כלי אימון ביתי. כלי שמעביר את השליטה בתהליך למתאמנים בלוחות הזמנים של האימונים ,בעצימות האימונים ובגיוון האימון לפי המידות והיכולות של כול מתאמן וכתוצאה מזה את היכולת להתמיד לאורך זמן .


הגומיות התנגדות שלנו SWISHWISH15 מוצר קל משקל לא גדול בתוך בתוך אריזה שמתאימה לנסיעה על הגב או בתוך תיק קטן ואפשר לקחת אותו לכל מקום ככזה, הוא מאפשר עצמאות, הוא משחרר מהתלות בזמנים קבועים, במכשור, בהרכבה או במקום ספציפי לביצוע האימון היומי.


במה הוא שונה מגומיות התנגדות אחרות בשוק?


המוצר בשונה מגומיות התנגדות רגילות לא מגביל אותך בחיבור לקיר דלת מיטה או כל עצם דומם אחר אלא כל התרגילים נעשים ללא כל צורך קשירה או אביזרים נוספים שצריך להוסיף כדי ליצר אימון כמו כן, הוספת צלחות החלקה לרגליים או לידיים נותניים אימונים סופר אפקטיבים עם עצימות משתנה בלמצבי גוף שונים ללא הגבלה של המקום אשר אתה נמצא בו באותו רגע מלון בית או מקום העבודה

שואלים את עצמכם למה קוראים לרצועות התנגדות שלנו SWISHWISH15?


פשוט: 15 דקות של עבודה יומית על שרירי הליבה לפי התרגילים שנמצאים באתר שלנו ,כול יום רבע שעה ואחרי זמן קצר תרגיש בהבדל של חיזוק שרירי הליבה באחזקת הבטן זקיפות קומה הגדלת טווחי התנועה , ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים במצבים שונים אם בשכיבה או ישיבה בעמידה ואפילו בתנועה .עצימות האימון תקבע על ידך ולאורך זמן כמובן שכדאי להשתמש במגוון תרגילים שונה כדי לאתגר את הגוף ולא להישאר על אותם תרגילים


למי מתאים גומיות ההתנגדות שלנו?


המכשיר נותן מענה לכול תווך הגילאים אימונים בעצימות גבוה אימוני גמישות ואימוני כוח וחיזוק שרירי הקור והיציבה אימוני פילטיס, צפיפות עצם, דליפת שטן,טחורים, ריצפת אגן .


נוסיף כי לגיל השלישי למכשיר היתרונות רבים שונתים להם אפשריות לעבוד עם כיסא או על מירון או מול הטלויזה תוך כדי שיגרת היום לזמניים קצרים והתחושה של חיזוק של הגוף מגיע מהר ומאפשרת לגיל השלישי לחזק את עצמו לפעולות יום יומיות ,חיזוק היציבה הנעת מפרקים דחיסה של מפרקים שיפור שיווי משקל ,קורדינציה, ריצפת אגן , ושיפור המצב רוח אחרי כול אימון .


אימוני בטן וישבן למי שרוצה לחזק ולעצב את חלקי הגוף האלה יכול להגיע לתוצאות מהירות על ידי אימנונים יום יומיים ולפעמים אפילו פעמים ביום ,בהדרכת מירב רזיאל העבודה הנכונה אימונים בעצימות גבוה עם שילוב של אימונים נוספים כהשלמה התוצאות מובטחות

גב זקוף בטן אסופה ישבן מעוצב ואתם בדרך הנכונה להרגשה טובה בטחון עצמי ונפש בריא


ניסיון אישי חן רזיאל (ממפתחי הרצועות ספורט SWISHWISH15)


כמי שהיה בתחומי ענף הטריאטלון האימון עם המכשיר משלים את האימונים של הריצה אופניים או כול אימון אחר מענף זה ונותן גמישות וכוח ודרך נכונה לקחת את הכוח משרירי הקור (CORE) שרירי הבטן ואזור האגן , המכשיר נתן לי פתרון מצויין לחיזוק שרירים שאני לא הפעלתי במהלך האימונים האינטסיבים בשחיה ריצה ואופניים מנע ממני פציעות מיותרות בדרך למטרה של עולם האיש ברזל כמו גם אימוני כוח וגמישות שמאוד חסרה באימונים הערוכים של הריצה ואופניים .




26 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page