top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תChen Raziel

איך לבחור גומיות כושר נכונות?

גומיות כושר, בעיקר בתקופת הקורונה, נהיו טרנד כושר גדול מאד והן לא הולכות לשום מקום. הן מאפשרות לנו ליהנות מאימון ביתי, בטוח ובעיקר מגוון. אבל אם אנחנו מחפשים לרכוש גומיות עמידות ויעילות באמת, מה צריך לדעת?


כשאנחנו באים לרכוש גומיות כושר איכותיות, בוודאי בעבר מצאנו את עצמנו מאוכזבים מאיזו גרסה זולה שנקרעה ושאולי אפילו פצעה אותנו. לכן, חשוב לקחת מאד ברצינות את הרכישה של גומיות התנגדות, על מנת לא לבזבז כסף סתם, להגן על עצמנו, וכמובן על מנת ליהנות מכושר מרבי.


בטיחות

כאמור הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא בטיחות. גומיות כושר בטיחותיות הן גומיות הכושר של SWISHWISH15. בעצם מדובר בגומיות כושר מעט שונות ממה שהכרתם עד עכשיו והסיבה לכך היא חומר הגלם האיכותי והבטוח, אבל גם הריפוד בקצוות.

גומיות התנגדות קלאסיות לא תמיד מגיעות עם ריפוד להחזקה, מה שמניע אותנו לעשות שימוש ברהיטים אחרים. הגומיות החדישות הללו בעצם מבטלות את הצורך הזה ובכך מאפשרות לנו להשתמש יותר בגוף, אבל גם מונעות תאונות מיותרות.


אפשרויות

גומיות כושר איכותיות באמת הן אלו שמאפשרות לנו לבצע מגוון של אימונים שונים. לכן, טרם הרכישה צריך לראות חוות דעת והדגמות באתר, על מנת לראות אם באמת ניתן לעשות הרבה דברים עם אותן גומיות התנגדות. לעיתים, אם נמצא באתר גם סרטונים והדרכות שונות, נדע שהגומיות בעצם מעוצבות כדיי לתת לנו מגוון ושמדובר ברכישה משתלמת.


מחיר

לבסוף, חשוב לדבר גם על המחיר. גומיות התנגדות ניתן לקנות ממקומות שונים ברשת באופן זול ולרוב אלו יהיו הגומיות הכי פחות בטוחות, שעלולות להוביל לתאונה. לעומת זאת, גומיות כושר מאד יקרות הן לרוב כאלה בגלל השם המצורף להן, מה שלא בהכרח מצביע על איכות, אלא על מיתוג.

לכן, כדאי ללכת על גומיות במחיר סביר, לאחר שבדקנו את כל הפרמטרים המצוינים מעלה.


לסיכום

נבחר את גומיות הכושר שלנו באמצעות בדיקת מחיר, בדיקת האפשרויות שהן מקנות לנו, וכמובן באמצעות הבטיחות המוצעת לנו, ונמצא במהרה שאנחנו נכנסים לכושר מעולה.





50 צפיות
bottom of page