top of page

תקנון האתר

1. כללי

1.1 אתר/חנות זו (להלן: "החנות") מופעלת על ידי בר בריא א.2003 בע"מ (להלן: "החברה").
1.2 השימוש בחנות, גלישה או רכישה בה כפופים לתנאי התקנון שלהלן (להלן: "התקנון") ולמדיניות הפרטיות של החברה.
1.3 הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון. כל אדם ו/או גוף המבצע פעולה בחנות מצהיר כי הוא קרא ומסכים לאמור בתקנון זה.
1.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת. השינוי יחייב את המשתמשים מיד עם פרסומו בחנות.

2. כשרות להשתמש באתר ורכישה

2.1 רשאים לרכוש מוצרים בחנות יחידים בני 18 ומעלה, בעלי כרטיס אשראי תקף בישראל, שיש ברשותם תא דואר אלקטרוני וכתובת מגורים בישראל.
2.2 החברה רשאית למנוע מגולש שימוש בחנות או רכישה, באופן זמני או לצמיתות, אם יעלה חשד שביצע מעשה המפר את הוראות החוק או ניסה לפגוע בחברה או בצד ג' כלשהו.

3. פרטי מוצרים ומחירים

3.1 החברה מציגה בחנות מגוון מוצרים ושירותים (להלן: "המוצרים"). עבור כל מוצר יוצג מחירו כולל מע"מ, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
3.2 החברה רשאית לשנות את מגוון המוצרים בחנות, מחירים, מבצעים ותנאי רכישה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

4. תהליך הרכישה

4.1 לצורך השלמת הזמנת מוצר בחנות, על הרוכש למלא פרטים אישיים כנדרש (שם מלא, כתובת, פרטי תשלום, פרטי משלוח, דוא"ל וכד’).
4.2 מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם להשלמת הרכישה.
4.3 השלמת העסקה מותנית באישור חברת האשראי. ככל שלא יתקבל אישור, החברה תהיה רשאית לבטל את ההזמנה.
4.4 לאחר השלמת תהליך הרכישה אונליין, החברה תיצור קשר עם הרוכש (ככל הנדרש) לצורך אימות ואישור ההזמנה ופרטי המשלוח.

5. אספקה ומשלוחים

5.1 החברה תספק את המוצרים לכתובת שהוזנה על ידי הרוכש בעת ההזמנה, תוך הפרק הזמן המצויין בעמוד המוצר או בהזמנה, אלא אם צוין אחרת.
5.2 זמני המשלוח המצוינים באתר מתייחסים לימי עסקים (ימים א’-ה’, לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וחגים).
5.3 החברה לא תישא באחריות לאיחורים הנובעים מ"כוח עליון" כגון שביתות, סגר, מלחמה, פעולות איבה או נסיבות חיצוניות אחרות שאינן בשליטתה.
5.4 במקרה שהרוכש בוחר באפשרות של איסוף עצמי מהחנות, לא ייגבו דמי משלוח. האיסוף יתואם מראש עם החברה.

6. ביטול עסקה והחזרת מוצרים

6.1 זכות ביטול לפי חוק הגנת הצרכן:
   6.1.1 הלקוח רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010.
   6.1.2 ניתן לבטל את העסקה על ידי הודעה בכתב (דוא"ל, פקס או מכתב) שתשלח לחברה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי, לפי המאוחר.

6.2 דמי ביטול:
   6.2.1 במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי-התאמה בין המוצר לפרטים שמסרה החברה, רשאית החברה לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח (לפי הנמוך ביניהם), בהתאם לחוק.
   6.2.2 במקרה של ביטול עקב פגם או אי-התאמה, לא ייגבו דמי ביטול.

6.3 החזרת המוצר:
   6.3.1 באחריות הלקוח להחזיר את המוצר לחברה על חשבונו, אלא אם הביטול נובע מפגם או טעות מצד החברה.
   6.3.2 יש להחזיר את המוצר שלם, באריזתו המקורית, ללא פגיעה, נזק או פגם, ככל הניתן.

6.4 החזר כספי:
   6.4.1 בכפוף לחוק, החזר כספי יינתן באותו אמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה (לדוגמה, כרטיס אשראי).
   6.4.2 החברה תפעל להחזיר ללקוח את כספו בתוך פרק הזמן הקבוע בחוק (עד 7 ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הביטול או ממועד קבלת המוצר בחזרה, לפי המאוחר).

6.5 מוצרים בהזמנה מיוחדת או מקרים חריגים:
   6.5.1 מוצרים שהוכנו במיוחד עבור הלקוח או מוצרים פסידים (למשל מוצרי מזון או מוצרים בהתאמה אישית), עשויים להיות מוחרגים מזכות הביטול בהתאם לחוק.
   6.5.2 לפרטים נוספים ניתן לעיין בקישור הרשמי של הרשות להגנת הצרכן: מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה.

7. החלפת מוצרים וזיכויים

7.1 החלפת מוצר:
   7.1.1 ניתן להחליף מוצר באותו שווי או לקבל זיכוי, בכפוף להצגת חשבונית/אסמכתה, תוך 14 יום ממועד הרכישה או קבלת המוצר.
   7.1.2 המוצר צריך להיות במצב חדש, ללא שימוש, ובהצגת אריזתו המקורית.

7.2 מתן זיכוי:
   7.2.1 הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או מכירה.
   7.2.2 גובה הזיכוי יתבסס על ערך המוצר בעת ההחלפה, או על פי מחיר הרכישה – לפי הסכום שבגינו שילם הלקוח.

8. אחריות למוצרים ושירות לקוחות

8.1 בכל שאלה או בעיה הנוגעת למוצרים המוצגים בחנות ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 0525111302, בכתובת: קיבוץ עינת, או בדוא"ל:razielff8@gmail.com
8.2 אחריות על מוצרים תהיה לפי תנאי היצרן ו/או בהתאם לאמור בדף המוצר בחנות, אלא אם צוין אחרת.
8.3 החברה אינה אחראית להתקנה או להרכבה של המוצרים בבית הלקוח אלא אם צוין מפורשות אחרת. האחריות על הרכבה לא נכונה או כל נזק שייגרם עקב כך תחול על הלקוח.

9. הגבלת אחריות

9.1 התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה.
9.2 החברה לא תישא באחריות לכל נזק ישיר או עקיף אשר ייגרם ללקוח או לצד ג’ עקב שימוש או רכישה בחנות, למעט במקרים שנקבעו בחוק הגנת הצרכן או כל דין אחר.
9.3 החברה לא תהיה אחראית לכל שיבוש או תקלה הנובעת מכוח עליון או מאירועים שאינם בשליטתה המלאה, שעלולים להפריע לתהליך הרכישה או לספק את המוצר בזמן.

10. קניין רוחני

10.1 כל זכויות הקניין הרוחני בחנות, לרבות סימני מסחר, פטנטים, זכויות יוצרים, מדגמים, סודות מסחריים ועוד – שייכים לחברה או לגורמים אחרים שהרשו לה שימוש בהם.
10.2 אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים בחנות ללא הסכמה מפורשת בכתב ומראש מטעם החברה.

11. פרטיות ואבטחת מידע

11.1 השימוש בחנות כרוך באיסוף מידע אישי ונתונים מזהים אודות המשתמשים, לצורך תפעול השירות והשלמת הרכישה.
11.2 החברה פועלת על פי חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז-2017.
11.3 מדיניות הפרטיות המלאה של החנות מפורטת במסמך נפרד (להלן: "מדיניות הפרטיות"), ומהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.

12. ביטול או שינוי מצד החברה

12.1 החברה רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
   12.1.1 נפלה טעות קולמוס מהותית במחיר המוצר או בתיאור המוצר.
   12.1.2 במקרה של כוח עליון או אירועים שאינם בשליטת החברה המונעים המשך קיום המכירה לפי תנאיה.
   12.1.3 במקרה שאזל המלאי של מוצר מסוים.
12.2 הודעה על ביטול או שינוי ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות הטלפון ו/או בדוא"ל.

13. הדין החל וסמכות שיפוט

13.1 על תקנון זה ועל כל פעולה הנובעת ממנו או קשורה בו יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.
13.2 סמכות השיפוט הבלעדית בכל הנוגע לתקנון זה תינתן לבית המשפט המוסמך באחד מאזורי השיפוט בישראל, בהתאם למקום מושב החברה.

14. יצירת קשר

14.1 לשאלות נוספות או בירורים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 0525111302
14.2 או לשלוח הודעת דוא"ל לכתובת: razielff8@gmail.com
14.3 החברה תשתדל לחזור אליך בהקדם האפשרי.

bottom of page