top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תChen Raziel

אימון יומי של 15 דקות - לקחת שליטה על החיים - גיל הזהב - מעגלי החיים +60

עודכן: 31 בינו׳




"האני מאמין שלי הוא שתמיד אפשר לשפר ולחזק, בכל מצב ובכל גיל. מהתבוננות ארוכת שנים על מתאמנים רבים, הקשיים והצרכים שלהם, נולד בי הרצון לפתח כלי אפקטיבי שינגיש את היכולת לעשות אימון בזמן קצר ומכל מקום, ללא תלות בלוח זמנים מוגדר. החיבור הפשוט לכאורה בין רצועות ההתנגדות למשטחי הבסיס הדינמיים, מאפשר עבודה עמוקה בזמן קצר ובנוחות מקסימלית. בסדרת סרטונים קצרים ניתן למצוא מגוון של תרגילים שיכולים להתאים לכל אחד. השוני ברמה מתבטא במשך הזמן בו מבצעים את האימון, כשהמקסימום הוא 15 דקות אימון בלבד"

קצת על סווישוויש 15 (SWISHSWISH)

מחקרים שנעשו לאחרונה מאששים את מה שכולנו מרגישים: בני הגיל השלישי שמקפידים על פעילות גופנית ומחזקים את שרירי הגוף סובלים פחות ממגבלות פיזיות ונהנים משגרת חיים עם פחות מגבלות.

מכירים את זה שהנכד רץ אליכם בציפיה לחיבוק והרמה לגובה… או שמתארגן טיול משפחתי עם הליכה… שלא לדבר על הצורך לסחוב קצת קניות מידי פעם.

כל אחד מהמקרים האלו דורש מכם חוזקות ויכולת שבעבר היו עבורכם קלי קלות. שגרה שבכלל לא מצריכה מחשבה כלשהי. אבל היום הסיפור שונה, הגיל עושה את שלו

מצד שני, לא צריך לקבל את שינויי הזמן כגזירה משמיים, אפשר וצריך להמשיך לחזק את הגוף.

יש היום מגוון אפשרויות ודרכים לעשות את זה, החל מחדר כושר, דרך הדרכה ביוטיוב ועד לחוגים כלשהם. אבל לא תמיד יש לנו את הזמן והאנרגיה להשקיע כל כך הרבה.

מענה מושלם לצורך הזה הוא SWISHSWISH 15, מכשיר פורץ דרך לגיל השלישי, לחיזוק שרירי הליבה. המבוסס על הפעלה והנעה של שרירים עמוקים וקטנים הקרובים לשלד ומניעים את המפרקים באימון קצר ויום יומי.

מדובר בפיתוח מקורי של מירב רזיאל, מאמנת ומומחית לאימוני ליבה. בעלת סטודיו לשיקום בתנועה בקיבוץ עינת, ובעלת וותק של מעל 20 שנה בתחום.



36 צפיות

Comments


bottom of page